Typografi & reklam
124 titlar hittades, tid 0.01 sekunder.
Sida 7 (av 7) visar titlar 121-124.
WALLENTIN, Lars G.
PACKAGING SENSE. Book #2. Why great communication and excellent design sell products!
Göteborg 2015. 86 pp. Profusely illustrated with photos of advertisments and packages. 26x19 cm. Softbound in publisher's pictorial wrappers. As new.
- Book II about designing packages and other media.
- Book II about designing packages and other media.
Boknummer: 43178 | Pris: 185 kr. |
WINTZELL, Inga.
MONOGRAM. Korta notiser om monogrammets historia, från bomärken till kungliga namnschiffer. Om monogram på textil, porslin, metall och andra material.
Göteborg, Tre Tryckare 1965. (136) sid. Illustrerad med helsidesbilder i svartvitt och färg. Inbunden i förlagets klotband med illustrerat skyddsomslag.
- Om olika sätt att märka inom olika föremålsgrupper och material. Innehåller egna kapitel om bl a monogrammets funktioner och kungliga monogram.
- Om olika sätt att märka inom olika föremålsgrupper och material. Innehåller egna kapitel om bl a monogrammets funktioner och kungliga monogram.
Boknummer: 4328 | Pris: 150 kr. |
WYMAN, Lance.
PROCESS. A proposal for the 1976 USA Bicentennial identity. Unit 41.
Ed: Mark Sinclair. Printed in a limited edition of 2000. Unit Editions [2018]. (176) pp. Illustrated throughout with sketches in black/white and colour. 29x21 cm. Softbaund in pictorial wrappers. As new. ISBN: 9781916457317.
- Gives an insight into Lance Wyman's conceptual-, working-, and design process for the creation of a logo and graphic identity for the 1976 USA Bicentennial celebrations to mark the creation of the USA as an independent republic.
- Gives an insight into Lance Wyman's conceptual-, working-, and design process for the creation of a logo and graphic identity for the 1976 USA Bicentennial celebrations to mark the creation of the USA as an independent republic.
Boknummer: 49674 | Pris: 250 kr. |
ZACHRISSON, Bror.
TEXTNING. Häfte 4: Typsnitt-Stilprov. En hjälpreda för alla som har med bokstäver och typer att göra.
Stockholm, Ehlins 1956. 24 sid. Illustrerad med 21 typsnitt. Tvärformat, 15x21 cm. Klammerhäftad i tryckt omslag. (Textning, 4).
Boknummer: 49167 | Pris: 120 kr. |